Dostava in vračilo

Načini plačila

 

V spletni trgovini LEKOS e-Trgovina ponudnik omogoča:


1. plačilo s kreditnimi in bančnimi karticami: Eurocard/Mastercard, Visa, Diners Club, Karanta,
2. plačilo po predračunu, ki ga naročnik prejme na svoj elektronski naslov kot sklepno dejanje nakupa v specializirani spletni trgovini.

 

Naročanje

 

Preko spletne trgovine je mogoče naročiti izdelke le za območje Republike Slovenije. Naročilo je mogoče oddati le v slovenskem jeziku.

Naročilo postane veljavno potem, ko kupec naročilo potrdi s potrditvijo potrdilnega sporočila. Naročeni izdelki se obračunajo po cenah, ki so objavljene na portalu spletne trgovine v trenutku oddaje naročila.

Po potrditvi naročila lahko kupec prekliče naročilo preko elektronske pošte na info@lekos.si, po faksu na 07-81 63 184 ali po telefonu na 07-81 63 180 najkasneje v roku dveh ur od potrjenega naročila. Kasnejše odpovedi zapadejo pod predmet Vračila izdelkov.

 

Oddano naročilo predstavlja kupoprodajno pogodbo in bo shranjeno v prostorih podjetja LEKOS d.o.o. in na serverju e-trgovine. En izvod naročila spletna trgovina takoj po oddaji naročila pošlje kupcu z elektronsko pošto na ob registraciji naveden elektronski naslov. Kupec lahko spremlja stanje svojega naročila. Ko je pošiljka oddana na pošto, o tem kupca obvestimo po elektronski pošti na ob registraciji naveden elektronski naslov. Pri odpremi pošiljke kupec dobi račun v pisni obliki skupaj z naročenimi izdelki. Kupec lahko kadarkoli zahteva izpis naročila (kupoprodajne pogodbe) ali računa. To stori tako, da zanj pisno zaprosi po elektronski pošti na info@lekos.si . Kopija kupoprodajne pogodbe bo kupcu posredovana po elektronski pošti na ob registraciji naveden elektronski naslov, razen če ne bo v prošnji za posredovanju kopije jasno izrazil željo, da želi, da mu jo ponudnik posreduje na drug elektronski naslov.

 

Dostava in stroški dostave 


Vse izdelke naročene v spletni trgovini LEKOS, e-trgovina dostavlja kot priporočeno pošiljko.

 

Opozorilo: Rok redne dostave za naročila plačana po predračunu začne teči po prejetju plačila. Predplačilo mora biti plačano najkasneje v roku treh delovnih dni od dne, ko je bilo naročilo oddano (sobota, nedelja in prazniki se ne upoštevajo kot delovni dnevi), v nasprotnem naročilo postane brezpredmetno. 


- če naročite do 14.ure, bodo izdelki, ki so na zalogi, odposlani še isti dan ter načeloma dostavljeni naslednji delovni dan.

- če naročite do 13.ure, bodo izdelki, ki niso na zalogi, načeloma odposlani naslednji delovni dan ter dostavljeni v 2 delovnih dneh.

 

- redna dostava ob naročilu v soboto:

 

- če naročite do 10.ure, bodo izdelki, ki so na zalogi, odposlani še isti dan ter načeloma dostavljeni v ponedeljek oz. prvi delovni dan po nedelji.

 

- redna dostava ob naročilu izven navedenih terminov:

 

- če naročite v času med soboto od 10.ure in ponedeljkom do 14.ure, bodo izdelki, ki so na zalogi, odposlani v ponedeljek oz. prvi delovni dan po nedelji ter načeloma dostavljeni v torek oz. prvi naslednji delovni dan.

- če naročite med petkom od 13.ure in ponedeljkom do 13.ure, bodo izdelki, ki niso na zalogi, načeloma odposlani v torek oz. naslednji delovni dan, kar pomeni, da bodo načeloma dostavljeni v 2 delovnih dneh.

 

Strošek dostave je enoten in znaša 2,20 EUR. Višina stroška je navedena z vključenim 22% DDV.

 

 

 

V primeru, da določenega izdelka ne moremo dostaviti v za to predvidenem roku kot je opisano v tem sklopu, vas o tem obvestimo po elektronski pošti ali telefonu najkasneje v dveh delovnih dneh in se dogovorimo za predvideni rok kasnejše dostave naročenega izdelka oz. preklic naročila (odstop od pogodbe), če vam predlagani novi dobavni rok ne ustreza. V danem primeru lahko naročnik v celoti ali pa le deloma odstopi od pogodbe v času procesa izvršbe naročila, o svoji nameri nas obvesti pisno na elektronski naslov info@lekos.si . Ko je proces odpreme naročila zaključen, kasnejše odpovedi zapadejo pod predmet Vračila izdelkov.

 

Po prejetju obvestila naročniku povrnemo morebitne že plačane stroške z naslova še neposlanega naročila v tistem delu, kjer odstopa od pogodbe. Vračilo plačila opravimo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe. V primeru delnega odstopa od pogodbe si pridružujemo pravico do spremembe stroška poštnine, ki ustreza novemu razredu vrednosti naročila.

Ob nedeljah in praznikih odpreme blaga ne izvajamo.

 

V primeru, ko je specializirana trgovina LEKOS e-Trgovina pravočasno opremila naročene izdelke (razvidno iz poštnega žiga), ni odgovorna za prekoračen rok dostave Pošte Slovenije. Dostava se izvrši na naslov, ki ga kupec navede ob naročilu. V primeru, da ob času dostave nikogar ni na naslovu, poštni uslužbenec pusti obvestilo o prispeli pošiljki oziroma o poskusu predaje blaga. Takrat je potrebno paket dvigniti na poslovni enoti Pošte Slovenije.

 

Pravica do vračila naročenih izdelkov

 

V skladu z 43.b členom Zakona o varstvu potrošnikov lahko kupec odstopi od pogodbe v štirinajstih (14) dneh od dne prevzema blaga. Svojo namero mora ponudniku sporočiti pisno, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev, mora pa navesti številko tekočega računa za nakazilo vrnjene kupnine. Svojo odločitev mora sporočiti pismeno na naslov: LEKOS d.o.o., Drožanjska cesta 68, 8290 Sevnica, pri čemer datum na poštnem žigu šteje za dan odstopa od pogodbe.

 

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago mora biti vrnjeno v tridesetih (30) dneh po oddanem sporočilu o odstopu od pogodbe. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži, količinsko nespremenjeno in z nepoškodovanimi pečati, ki pričajo o neodprtosti izdelka. Kupec vrne blago na naslov: LEKOS d.o.o., Drožanjska cesta 68, 8290 Sevnica s priporočeno pošiljko. Ponudnik kupcu vrne celotno kupnino najkasneje v roku petnajst (15) dni po prejemu vrnjenega blaga s strani kupca.

 

Garancija

 

Blago, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje, je blago, katerega brezhibno delovanje se zagotavlja z vzdrževanjem ali zamenjavo njegovih sestavnih delov.

Prodajalec ob sklenitvi prodajne pogodbe izroči potrošniku izpolnjen garancijski list, navodila za uporabo izdelka ter seznam pooblaščenih servisov.

Garancijo kupec uveljavlja direktno pri pooblaščenih servisih oziroma proizvajalcu.

 

Reklamacija

 

V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med transportom, ga takoj reklamirajte pri poštarju in nas o reklamaciji obvestite na telefonsko številko (07) 81 63 180 ali na email: info@lekos.si

V primeru, da se dostavljeni izdelki razlikujejo od naročenih izdelkov (dostava napačnih izdelkov), kupec o tem nemudoma obvesti ponudnika po telefonu 07-81 63 180 ter čim prej vrne dostavljene izdelke s priporočeno pošiljko podjetju LEKOS na naslov: LEKOS d.o.o., Drožanjska cesta 68, 8290 Sevnica . Podjetje LEKOS d.o.o. krije stroške vračila prvotno napačno dostavljenih izdelkov. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži, količinsko nespremenjeno in z nepoškodovanimi pečati, ki pričajo o neodprtosti izdelka. Ponudnik ima pravico do odstopa od pogodbe v skladu s pravili o vračilu izdelkov. V primeru, da kupec ne odstopi od pogodbe, mu ponudnik pošlje naročene izdelke s priporočeno pošiljko in kupcu ne zaračuna stroškov pošiljanja.

 

Kupec lahko vrne blago tudi, če ob prejemu pošiljke ugotovi, da izdelek ne ustreza deklarirani kakovosti. O tem najkasneje v roku 8 dni od prejema pošiljke pisno obvesti ponudnika na naslov: LEKOS d.o.o., Drožanjska cesta 68, 8290 Sevnica. Kupec mora blago vrniti najkasneje v petnajstih (15) dneh od prevzema blaga. Vrnjeno blago mora biti nerabljeno, nepoškodovano, v originalni embalaži, količinsko nespremenjeno in z nepoškodovanimi pečati, ki pričajo o neodprtosti izdelka. Kupec vrne blago na naslov: LEKOS d.o.o., Drožanjska cesta 68, 8290 Sevnica s priporočeno pošiljko. Ponudnik bo kupcu po prejemu blaga v dogovorjenem roku poslal nov ustrezen izdelek. Kupec ima pravico do odstopa od pogodbe v skladu s pravili o vračilu naročenih izdelkov.